FANDOM

2005-2016 (voice by Bobby Nalzaro) Edit

DYSS AM Sign On (Recorded-Super Radyo DYSS 999 Sign On04:32

DYSS AM Sign On (Recorded-Super Radyo DYSS 999 Sign On

Sign on (in Cebuano Translation)Edit

Maayong buntag.

Kini ang istasyon DYSS Super Radyo Cebu. Usa ka commercial broadcast station nga gidumala ug gipanag-iya sa Radyo GMA Network Inc. or operator ug GMA Network Inc. ubos sa pagtugod sa National Telecommunications Commission (NTC) with license number BSD-0089-2004.

Ang istasyon DYSS Super Radyo Cebu moalagad kaninyo gikan sa alas 4:00 sa buntag hangtud sa alas 11:00 sa gabii sa 999 kilohertz sa dial sa inyong mga radyo sa kusog nga 10,000 watts.

Ang among studios ug buhatan ania nahimutang sa GMA Complex, Nivel Hills, Apas, Lahug, Cebu City, samtang ang among transmitter adtoa nahimutang sa Alumnus, Mambaling ning dakbayan sa Sugbo.

Ang istasyon DYSS Super Radyo Cebu gidumala ug gimentenar sa mosunod nga mga first class radio telephone operators nga lisensyado sa National Telecommunications Commission (NTC).

  • Nelson Cabaluna (Technical Supervisor)
  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • ug Charlie Mongaya

Sa ngalan sa mga tagdumala ug mga kawaning istasyon kaming moingon, "Start your day, great aspire!"

Maayong buntag ug maayong pagpaminaw!

Sign on (in English Translation)Edit

Good morning.

This station DYSS Super Radyo Cebu. A commercial broadcast station managed and owned by Radio GMA Network Inc. and operator by GMA Network Inc.

as authorized by the National Telecommunications Commission (NTC) with license number BSD-0089-2004.

The station DYSS Super Radyo Cebu operates from 4:00 am to 11:00 pm at 999 kilohertz to dial on your radio with power of 10,000 watts.

Our studios are located in GMA Complex, Nivel Hills, Apas, Lahug, Cebu City, and transmitter is located at Alumnus, Mambaling, Cebu City.

DYSS Super Radyo Cebu is operated and maintained by the following first class radio telephone operators duly licensed by the National Telecommunications Commission (NTC).

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • and Charlie Mongaya

On behalf of the management and staff stations we say, "Start your day, great aspire!" Good morning and welcome!

Sign off (in Cebuano Translation)Edit

Super Radyo DYSS 999 Sign On05:37

Super Radyo DYSS 999 Sign On

Super Radyo DYSS 999 Sign Off

Nagpaminaw kamo ning istasyon DYSS-AM, usa ka commercial broadcast station nga gidumala ug gipanag-iya sa Radyo GMA Network Inc. or operator ug GMA Network Inc. ubos sa pagtugod sa National Telecommunications Commission (NTC) with license number BSD-0089-2004.

Ang istasyon DYSS Super Radyo Cebu moalagad kaninyo gikan sa alas 4:00 sa buntag hangtud sa alas 11:00 sa gabii

sa 999 kilohertz sa dial sa inyong mga radyo sa kusog nga 10,000 watts.

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • ug Charlie Mongaya

Sa ngalan sa mga tagdumala ug mga kawaning istasyon kaming mapasalamat sa inyong pagpaminaw!

Mga higala, ang atong Nasudnong Awit sa Pilipinas.

Sign off (in English Translation)Edit

You're are listening This station DYSS Super Radyo Cebu. A commercial broadcast station managed and owned by Radio GMA Network Inc. and operator by GMA Network Inc.

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • and Charlie Mongaya

DYSS Super Radyo Cebu is now Signing Off On behalf of the management and staff have gratefully stations you listen! Ladies and Gentlemen the Philippine National Anthem.

2016-present (voice by Bobby Nalzaro) with GMA Kapuso Theme March 14, 2005 (Instrumental ver)Edit

Sign on (in Cebuano Translation)Edit

Maayong buntag.

Kini ang istasyon DYSS Super Radyo Cebu. Usa ka commercial broadcast station nga gidumala ug gipanag-iya sa Radio GMA Network Inc. or operator ug GMA Network Inc. ubos sa pagtugod sa National Telecommunications Commission (NTC) with license number BSD-0168-2015.

Ang among studios ug buhatan ania nahimutang sa GMA Complex, Nivel Hills, Apas, Cebu City, samtang ang among transmitter adtoa nahimutang sa Alumnus, Mambaling ning dakbayan sa Sugbo.

Ang istasyon DYSS Super Radyo Cebu gidumala ug gimentenar sa mosunod nga mga first class radio telephone operators nga lisensyado sa Professional Regulations Commission (PRC) ug National Telecommunications Commission (NTC).

  • Engineer Elvis B. Ancheta: Professional Electronics Engineer No. 897
  • Engineer Erwin R. Timbre: Electronics Engr. No. 3650
  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • ug Charlie Mongaya

Maayong buntag ug maayong pagpaminaw!

Sign on (in English Translation)Edit

Good morning.

Our studios are located in GMA Complex, Nivel Hills, Apas, Cebu City, and transmitter is located at Alumnus, Mambaling, Cebu City.

DYSS Super Radyo Cebu is operated and maintained by the following first class radio telephone operators duly licensed by the Professional Regulations Commission (PRC) and the National Telecommunications Commission (NTC).

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • and Charlie Mongaya

Sign off (in Cebuano Translation)Edit

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • ug Charlie Mongaya

Mga higala, ang atong Nasudnond Awit sa Pilipinas.

Sign off (in English Translation)Edit

You're are listening. This station DYSS Super Radyo Cebu. A commercial broadcast station managed and owned by Radio GMA Network Inc. and operator by GMA Network Inc.

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • and Charlie Mongaya

DYSS Super Radyo Cebu is now Signing Off On behalf of the management and staff have gratefully stations you listen! Laddies and Gentlemen the Philippine National Anthem.

== April 8, 2018 [Upcoming / Soon] (Voiced by Bobby Nalzaro)

Sign on (in Cebuano Translation)Edit

Maayong buntag.

Kini ang istasyon DYSS Super Radyo Cebu. Usa ka commercial broadcast station nga gidumala ug gipanag-iya sa Radio GMA Network Inc. or operator ug GMA Network Inc. ubos sa pagtugod sa National Telecommunications Commission (NTC) with license number BSD-0035-2017 (REN).

Ang among studios ug buhatan ania nahimutang sa GMA Complex, Nivel Hills, Apas, Cebu City, samtang ang among transmitter adtoa nahimutang sa Alumnus, Mambaling ning dakbayan sa Sugbo.

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • ug Charlie Mongaya

Maayong buntag ug maayong pagpaminaw!

Sign on (in English Translation)Edit

Good morning.

as authorized by the National Telecommunications Commission (NTC) with license number BSD-0035-2017 (REN).

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • and Charlie Mongaya

Sign off (in Cebuano Translation)Edit

Nagpaminaw kamo ning istasyon DYSS-AM, usa ka commercial broadcast station nga gidumala ug gipanag-iya sa Radyo GMA Network Inc. or operator ug GMA Network Inc. ubos sa pagtugod sa National Telecommunications Commission (NTC) with license number BSD-0035-2017 (REN).

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • ug Charlie Mongaya

Mga higala, ang atong Nasodnong Awit sa Pilipinas.

Sign off (in English Translation)Edit

  • Castro Bayang
  • Franklin Lagos
  • Hugo Desabille
  • Edwin Goyha
  • Aquiles Gezim
  • and Charlie Mongaya